sobota, 15 marca 2014

Miejsce, gdzie mogłabym zamieszkać.

Ubiegłe tygodnie upłynęły mojej przyjaciółce na poszukiwaniach wymarzonego lokum. Znacząca jest dla niej głównie lokalizacja – w głównej mierze spokój i cicha okolica, ale również łatwy dojazd do Warszawy. Sama niedawno szukałam takiego miejsca, więc miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie dojeżdżanie do stolicy nie jest tak ważną sprawą, ale wiedziałam, że dobrym miejscem będą dla Gośki Marki – bardzo spokojne miasteczko pod Warszawą. Razem tam pojechałyśmy i mamy wrażenie, że to rzeczywiście świetne miejsce dla rodzin z dziećmi. Mnóstwo tam spokojnych i bezpiecznych obszarów, jest park krajobrazowy, są place zabaw, a dojazd do stolicy trwa kilkanaście minut. Jeżeli jesteś zainteresowany tym tematem, zerknij tu: Ida deweloper Foto Tumblr & przytulnemiejsce.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz