wtorek, 25 lutego 2014

Urocze, bezpieczne miejsce.

Moja przyjaciółka ostatnimi czasy szuka fajnego mieszkania. Przygodą okazało się znalezienie odpowiedniej lokalizacji – takiego miejsca, które byłoby spokojne, ale i nie bardzo oddalone od stolicy, tak by dojazd nie stanowił większego problemu. Sama całkiem niedawno poszukiwałam podobnego miejsca, z tego powodu miałam o tym jakiekolwiek pojęcie. Dla mnie codzienne dojeżdżanie do stolicy nie jest zbyt poważną sprawą, ale wiedziałam, że dobrym miejscem są Marki – wyjątkowo spokojne miasteczko zaraz poza granicami Warszawy. Razem tam pojechałyśmy i mamy wrażenie, że to rzeczywiście świetne miejsce dla rodzin z dziećmi. Dużo tam spokojnych i bezpiecznych miejsc, jest park krajobrazowy, są miejsca dla dzieci, a dojazd do stolicy trwa kilkanaście minut. Jeżeli jesteś zaciekawiony tym tematem, zajrzyj tutaj: Ida deweloper Zdjęcie z archiwa Blogspota & jakumeblowacdom.wordpress.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz